Please reload

פוסטים אחרונים

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

שווה לבדוק

סרט תערוכה, סרטון אפליקציה וסרט לגיוס משקיעים

סרטון אנימציה לאפליקציה סלולרית 2PARK

 

 

בעלי עסקים, מפתחי מוצר, סטארט- אפים, חברות גדולות המציגות בתערוכות מוצר, שווקים בינלאומיים למוצרי טכנולוגיה ומיכון כולם נצרכים מעת לעת להפיק סרט למוצר קיים או מוצר בשלבי פיתוח. מטרות סרטים מסוג זה הם לרוב סרטון לגיוס משקיעים להגשמת הפצת המוצר או המשך פיתוחו, סרט הסבר לאפליקציה או סרט שמוצג בתערוכות שונות.

 

סרט לתערוכה - תערוכות איכותיות מושכות משקיעים רבים המתעניינים במוצרים החדשים הקיימים בשוק, הם מחפשים אפיקים ורעיונות חדשים שאיתם יוכלו להזדהות ולזהות בהם את הפוטנציאל המסחרי והכלכלי. זה העבודה שלהם, לזהות הזדמנויות.

 

נחלק את סרטי התערוכה לשני סוגים עיקריים: 1. מוצר קיים. 2. מוצר בפיתוח.

 

המטרה בסרט תערוכה, סרטון אפליקציה וסרטון גיוס משקיעים למוצר קיים היא להציג את המוצר בצורה הברורה והקליטה ביותר. עליכם לזכור שאותם משקיעים מסתובבים בתערוכה עם עשרות ואף מאות ביתנים, עם מוצרים טכנולוגיים מבריקים נוספים. באתר כל כך הומה אדם, רועש רמת הקשב שלהם היא לא במיטבה, כמות הזמן שיקדישו אצלכם בביתן תלויה במה "שיתפוס להם את העין". סרט תערוכה טוב חייב להיות מלוטש ברמה הגבוהה ביותר, כזה שידגיש את הייחוד של המוצר בדימויים ויזואליים שיעבירו את הרעיון בצורה המהירה ביותר. המטרה הראשונה זה למשוך את תשומת ליבם של המבקרים ולאחר מכן להעביר את הרעיון/פיתוח בצורה האפקטיבית ביותר שניתן בין אם המוצר מורכב או פשוט. זה היתרון האדיר שיש לתוכן הוידאו, היכולת לשלב תמונה וסאונד, אפקטים מיוחדים ואנימציה שמתחתיה מבעבע כל הזמן הקונספט הסיפורי המתובל ברעיונות שיווקים ומכירתיים.

 

 סרטון תערוכה באנימציה שהופק לחברת CELLEBRITE - הוצג בתערוכת ברצלונה לסלולר 2012

 

לגבי מוצרים בפיתוח, תתפלאו לדעת מה ניתן לייצר היום בפן הוויזואלי. הטכנולוגיה של ההדמיות התלת מימדיות התפתחה כל כך בעשור האחרון שהיא מאפשרת יצירת יש מאין. מתרשימים דו מימדיים ניתן ל"החיות" כל מוצר ליצירה תלת מימדית מוקרנת באיכות הנראית כמוצר המוגמר תוך הדגשת תהליכי פעולה, הפיתוח המקורי והצורך אותו הפיתוח ממלא והשוואתו למוצרים מתחרים ומאפשרת העברת רעיונות חדשניים בצורה אפקטיבית הנהירה לכל בתחום השתי דקות.

 

סרטון מוצר באנימציית תלת מימד למוצר רפואי

 

החשיבות בסרטים אלו היא אדירה, לעיתים גיוס הון אמיתי טמון ביכולת להפיק סרט תערוכה וגיוס משקיעים מנצח. חלק מהרעיונות המבריקים הינם מסובכים להסבר מילולי. לחלק מהפיתוחים אין עדיין אב- טיפוס למוצר ניתן לעקוף כל אלו באמצעות תוכן וידאו איכותי ויש חשיבות רבה להתאים את איכות הסרטון המיועד לסוג התערוכה והמתחרים האפשריים, עליכם להבריק במידה הנכונה כדי לקבל את תשומת ליבם של המשקיעים הפוטנציאלים ולאחר מכן, המוצר המבריק שלכם יעשה את העבודה.

 

פאזל מדיה - סרטי תדמית, החלק שלנו בהצלחה שלכם.