Please reload

פוסטים אחרונים

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

שווה לבדוק

סרטי אנימציה - Less Is More

כשיוצאים להפקת סרטון אנימציה חשוב להחליט מה שמים בחזית: תוכן או סגנון? ברור שכולם תמיד רוצים שגם זה יבלוט וגם זה יבלוט ושהסרטון יהיה הכי מדהים בעולם ויעביר את הסרט בצורה הטובה ביותר אבל האמת היא שלפעמים סגנון (העיצוב, האנימציה, כמות האלמנטים, צבעוניות וכל אלמנט שמעשיר את החוויה הוויזואלית) באים על חשבון התוכן (מה המסר? מה מטרת הסרטון? עם מה רוצים שהצופה יישאר בסוף הצפייה?) כי בינינו, לבעל העסק שבא ומוציא ממיטב כספו כדי להפיק סרטון אנימציה תדמיתי, סרט אנימציה שיווקי, או סרטון אנימציה לכל מטרה אחרת ממש לא חשוב שהצופה שסיים צפייה בסרטון יתרשם מאיכות העבודה והעיצוב של חברת האנימציה. הסגנון חייב לתמוך במסר ובתוכן כדי שהפקת סרטון אנימציה תצדיק את עלותה ותשיג את המטרה לשמה יצא לדרך. זאת אומרת שלפעמים דווקא סגנון אנימציה פשוט, נקי עם מעט אלמנטים ישיג תוצאה טובה יותר מסרט מעוצב מאד ומושקע ברמת הצבעוניות העיצוב והאנימציה (כמובן שלעתים יש יתרונות רבים לסגנון שדורג- אך כל סרטון ומטרתו לגופו)

מצורפת דוגמא לסרט אנימציה שהפקנו בתקופה האחרונה שמדגיש את היתרונות המדוברים בצורה הטובה ביותר:

 

 

Please reload

עקוב אחרינו