7 טיפים להפקת סרט תדמית מוצלח!

זה מבלבל, אנחנו יודעים. הרי אם תחפשו בגוגל את מילות המפתח "סרט תדמית" תמצאו גם עסקים שמציעים הפקת סרט תדמית במחיר של 2000 ש"ח. איך זה ייתכן? מדוע חברות אחרות גובות סכומים של עשרות אלפי שקלים ואף יותר לסרטי תדמית באותו היקף אורך של כשתי דקות. אז כמו תמיד התשובה טמונה בכך שסרט תדמית אינו מוצר מדף. המושג "סרט תדמית" הינו מושג מופשט וככזה גם אם פלוני אלמוני ייקח מצלמת סלולר הכי ירודה ויצלם בעל עסק X מדבר על העסק שלו בשוט בודד, רועד ולא איכותי ויעלה זאת ליוטיוב גם סרטון זה עונה להגדרה המופשטת של "סרטון תדמית". אבל... וזה אבל גדול, האם זה סרטון תדמית טוב? איזו תדמית זה משדר על העסק? מה סרטון תדמית מסוג זה יניב עבור בית העסק אותו הוא מפרסם, אם בכלל.


אז למטרת התכנסותנו כאן, להלן מספר טיפים להפקת סרטון תדמית:

1. בחירת חברת ההפקה. מי הם? מה הם הפיקו לפני כן, מי הלקוחות שלה? מה יש ללקוחות שלהם לומר עליהם?

2. הבנה שהשלב החשוב ביותר הוא התחקיר, ממנו נובע הקריאטיב ומשם ינבע התסריט בכפוף לאילוצי זמן, תקציב ועוד... זה השלב שאסור לכם למהר בו או לחפף אותו. אי אפשר יהיה לתקן את הטעיות של השלב הזה בצורה ראויה.

3. הגדרת מטרה ברורה לסרטון המופק. הגדרה זו תיגזר מהתחקיר ומשאלות רבות שישאלו בו בנוגע לקהל היעד, דרכי ההפצה, מטרות הסרטון, מטרות הלקוח, חסמים והתנגדויות ועוד...

4. פחות זה יותר. בהרבה דברים בהפקת סרט תדמית פחות זה יותר, לרוב עדיף קצר על ארוך, לרוב עדיף פשוט על מסובך, לרוב עדיף סולידי על מצועצע וכו...

5. אל תתפשרו על אמצעי מבע משלימים שישדרגו את חווית הצפייה בסרטון ויבליטו אותו למול סרטים אחרים באם זה צילום אווירי (היכן שזה תורם ומתאים לקריטיב הסרט) קריינות מקצועית שתדגיש את המסרים, אריזה גראפית ללוק ויזואלי מוקפד וייחודי, עריכת סאונד ומיקס לחוויה אודיו משלימה לסרטון ועוד...

6. הקפידו לקבל מחברת ההפקה שלבי תווך לאישור לפני התקדמות כדי שתהיו מעורבים בהפקת הסרטון ותוכלו להשפיע על תהליך יצירתו. בסוף אתם אלו שיודעים מה הכי נכון עבור העסק שלכם וככל שתהיו מעורבים יותר תוכלו לנווט את הפקת הסרטון למקום המדויק שאתם תהיו שלמים איתו.

7. העניקו חופש לחברת ההפקה בכפוף לסעיף הקודם. אם בחרתם חברת הפקה מקצועית תנו לה את החופש להציע את הרעיונות ולבצע אותם בצורה מקצועית ולהפגין את מיטב כישוריהם. כל רעיון שתביאו הוא מבורך אך אל תינעלו על קונספציות. תגיעו בראש פתוח, תדרשו מוצר מקצועי ותהיו פתוחים הן רעיונית והן ברמת האמון לסמוך על המקצוענים ששכרתם.



סרט תדמית מוצלח שהפקנו לעוד לקוח מרוצה:

אל תהססו לפנות אלינו להפקת סרטון תדמית או סרטון אנימציה מוצלח ומנצח

פאזל מדיה - סרטים שעובדים, החלק שלנו בהצלחה שלכם!

שווה לבדוק
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
פוסטים אחרונים
ארכיון
חפש לפי תגית
עקוב אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Vimeo Social Icon